Παραιτήθηκε ο αιρετός ΚΥΣΔΕ της ΔΑΚΕ Δ.Ε Παναγιώτης Καταγής


Επιστολή του Παναγιώτη Καταγή, ο οποίος πριν από λίγες ημέρες υπέβαλλε την παραίτηση του ως αιρετός ΚΥΣΔΕ της ΔΑΚΕ Δ.Ε., σεβόμενος τις αποφάσεις τόσο της ΟΛΜΕ όσο και της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΔΑΚΕ Δ.Ε.


Η επιστολή....


Όπως είναι γνωστό η ΟΛΜΕ και η Εκτελεστική Επιτροπή της ΔΑΚΕ Δ.Ε ζήτησαν από τους αιρετούς να παραιτηθούν. Τιμώντας, λοιπόν, την ιστορία της παράταξής μου και παράλληλα σεβόμενος την προσωπική μου διαδρομή, τους αξιακούς μου κώδικες και την πολύχρονη πορεία μου στο Συνδικαλιστικό κίνημα, στις 22/01/2021 υπέβαλα την παραίτησή μου από το ΚΥΣΔΕ, ως τακτικό αιρετό μέλος αυτού.


Στις μέρες μας, η ανάγκη για ενότητα και κοινή δράση καθίσταται πιο επιτακτική από κάθε άλλη φορά. Με αυτό τον τρόπο πιστεύω ότι θα διασφαλίσουμε τις κατακτήσεις μας και θα πετύχουμε την επίλυση των χρόνιων προβλημάτων του κλάδου μας.

Εξάλλου, το κοινό μας μέλλον προϋποθέτει τη σύγκλιση, τουλάχιστον, σε θέματα κοινωνικού προβληματισμού, όπως είναι η μόρφωση των παιδιών μας, σε μια κοινωνία πολλών πολιτισμών και διαφορετικών κοινωνικο-οικονομικών ταχυτήτων.

Τούτο, βέβαια, μπορεί να φαίνεται αδύνατο, όμως ας μη βιαστούμε να το φυλακίσουμε στη σφαίρα του αδύνατου. Σας ευχαριστώ θερμά για την εμπιστοσύνη, την αγάπη και τη στήριξή σας!!!


Πάντα στη διάθεσή σας


Παναγιώτης Καταγής

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Νοσοκομείο Σερρών: Έξι οικογένειες θανόντων ζητούν με εισαγγελική παρέμβαση τους φακέλους των ασθενών