TOY AYTOKINHTOΔΡΟΜΙΟΥ ΤΟ ΚΑΓΚΕΛΟ
Σχολιαστικό, και εν ολίγοις ένα ακόμη καταγγελτικό άρθρο, όσων αφορούν τα πεπραγμένα του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών ΟΤΑ ΑΕ. Ο λόγος προφανής. Οι δι’ εκλογών αντιπρόσωποί μας (οι 41-1) και εν μέρει αμειβόμενοι, αφήνουν έναν Πολίτη / Δημότη ( γνωστή άλλωστε πρακτική) να ξελαρυγγίζεται και ούτε καν σηκώνουν μανίκια. Απεναντίας κωφεύουν. Ο δεύτερος λόγος είναι, ότι όσα έγραψα και υπέγραψα περί του αυτοκινητοδρομίου άπτονται του εννόμου κοινωνικού συμφέροντος.
Πάμε σιγά - σιγά να ολοκληρώσουμε το ΕΠΟΣ: "Πώς καταστρέφεται ένα Αυτοκινητοδρόμιο". Επανέρχομαι στις διοικήσεις των τελευταίων χρόνων και παρακολουθήστε ένα ακόμη παράδοξο. Η διοίκηση (χωρίς αρμοδιότητα) διαχειρίζεται τις υπηρεσίες κριτών (εν προκειμένω ανθρώπων) επί ενοικίω και (ενδεχομένως) με ανταποδοτικά οφέλη. Δηλαδή υποχρεώνει τον όποιο οργανωτή να δεχθεί συγκεκριμένους (από "σέκτα") κριτές. Όταν δικαίωμα του οργανωτή είναι να κάνει την δική του επιλογή. Απεναντίας δίνει τα χρήματα στη γραμματεία (με ποία παραστατικά;) η οποία στη συνέχεια αμείβει τους, "δικούς της" κριτές, παρακρατώντας κάποιο ποσοστό. Με ποιό δικαίωμα, καθώς δεν κατέχει ανάλογον κωδικό εφορίας και ούτε βέβαια ανάλογα παραστατικά. Τελικά η παρακράτηση, πού αποδίδεται, για ποιόν λόγο, και με ποιό και πάλι παραστατικό; Αν όλα τα παραπάνω είναι νόμιμα, προφανώς έμεινα πολύ πίσω. Επιβάλατε κύριε Παπαβασιλείου και κύριε Ζίχναλη ένα καθεστώς παρατυπίας και ανομίας σε έναν χώρο, που μάλλον δεν του πρέπατε; Μήπως ζήλεψαν και οι φρέσκοι και το συνεχίζουν; Και φθάνουμε στο δίκαιο και ηθικό. Πού ακούστηκε λεφτά να παρακρατούνται χέρι – χέρι και με τον ίδιο τρόπο να καταβάλλονται. Συμβαίνοντα μάλιστα στο Δημόσιο, ΑΕ, ΟΤΑ. Μόνον προς και από, επίσημο ταμείο, κύριοι, επιτρέπεται. Στις Σέρρες οι κριτές ίσως φθάνουν και τους 100. Σαν "ενοικίαση δικών σας", και κατοχή ανθρώπων από συνανθρώπους, ως αντικείμενο "ιδιοκτησίας" το αντιλαμβάνομαι που με την έννοια του δικαίου και πρωτίστως της ηθικής θεωρείται απαράδεκτο και παράνομο. Πράξεις που δεν σμιλεύουν πολίτες, παρά κάνουν τον βάλτο νοσηρότερο, καθώς το αυτ/μιο αποτελεί μικρόκοσμο. Εσείς συνδημότες μου πώς το χαρακτηρίζετε; Μήπως σαν σύγχρονο δουλεμπόριο. Θα έπρεπε να καλούνται όλοι οι κριτές εκ περιτροπής και να αμείβονται νόμιμα. Μάλιστα από χείλη υπευθύνων ακούστηκε ( πρόσφατα) ότι στο μέλλον «θα γίνουμε νόμιμοι, και αν όχι θα παραιτηθούμε» δηλώνοντας ευθαρσώς περί της μέχρι τώρα ανομίας τους. Ότι, κάποιοι απίθανοι τύποι, που διοίκησαν και διοικούν ακόμη, κατάφεραν ένα μου όνειρο (Αυτ/μιο) και την προσπάθειά μου, μισού αιώνος, να την μετατρέψουν πέραν των άλλων και σε εταιρεία ενοικιάσεως κριτών (εν προκειμένω ανθρώπων) μετ' οφέλους, ούτε μπορούσα να το φαντασθώ. Δίκαιο είχε όταν διατύπωνε ο γέρο ΜΠΑΛΖΑΚ ...."ποτέ μην αφήνεις μια ιδέα σου να σκουριάζει στην επαρχία καθώς στο τέλος σαπίζει". Κλείστε το (οι 41-1), καθώς μας προσβάλλει. Μετά, με κοινωνικά διευρυμένη διαβούλευση θα βοηθήσουμε για την τύχη του. Είναι καιρός να επαναπροσδιοριστεί ο λόγος, και ο ρόλος του. 22 καταστροφικά χρόνια φθάνουν. Προδόθηκαν οι προσδοκίες των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού της χώρας μου. Νόμισαν, αλλά διαψεύστηκαν, Ότι επιτέλους η ΕΛΛΑΔΑ αποκτούσε Αυτ/μιο. Ζητήστε συγγνώμη όσοι διοικήσατε και εγκαταλείψτε το...................
Υ.Γ.: Υπόσχομαι σε όσους του έκαναν κακό ή προτίθενται, ότι, ως φάντασμα του παρελθόντος, θα επανέρχομαι ....αυτόκλητος και απρόσκλητος.
Τάσος Χανλίογλου. Είς εκ των, περισσοτέρων πλέον, των 8.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου